Inställt Valborgsfirande

27 april, 2020 av Mats Leval
I år kan vi inte samlas vid Ulriksdals slott som vi brukar men vi hoppas att vi är tillbaka nästa år!
För Bergshamra scoutkår är Valborgsfirandet inte bara ett sätt att fira vårens ankomst och ge möjlighet för scouter och föräldrar att genomföra ett viktigt och uppskattat arrangemang för alla boende och besökare vid den traditionella Valborgsbrasan. Arrangemanget är också ett viktigt ekonomiskt tillskott till kårens verksamhet. Vill ni stödja vår verksamhet så att fler barn och unga får möjlighet till scouting? Varför inte köpa en virtuell korv med bröd för 25 kronor? Fiska virtuellt i vår fiskdamm för 20 kronor?
Swisha i såfall till vår kårkassör; 070 9286190 eller via vårt bankgiro 873-0566.
Vi önskar alla en trevlig – på avstånd – Valborg!